Kelés 05:30-kor ez lesz az utazás leghosszabb napja, Bali-i idő szerint holnap este hétig nem kerülünk ágyba. Bérautó visszaadás a reptéren, találkozó a Bali Car Finder kedves munkatársával a megbeszéltek szerint 7 órakor. Bepróbálkozunk nála, hogy a denpasari Carefur-ban…

Miután a többiek ( András, Marian, Ákos, Viktor ) reggel hatkor vitorlát bontottak és elrepültek Szingapurba, mi a jó kis svédasztalos reggelink után (ami benne volt a 32 dolláros szobaárban) kis családunkkal felkerekedünk, egy beach túrára, hogy felfedezzük  Bali D-i…

Andris, Marian, Ákos és Vitya utolsó napja Balin ezen utazás alkalmával, a Lehotzky család 4 tagja még egy napot marad, mivel Szingapúrt már láttuk 9 éve. Utolsó közös napunkat Sanur beach bejárásával töltjük fürdőzünk, vásárlunk. A tengerparti sétány bejárásakor volt…

09:30-as indulás, érzékeny búcsú Kalibukbuktól és a Rambutan Cottages resorttól. 3 órás autókázás után elérjük a Batud vulkán lábánál fekvő Batur tavat (Danau Batur). Szép festői táj a vulkánikus krátertó a vulkán lábánál, aminek eleinte csak a sapkája majd mi is a…

( Ezeket a sorokat már itthonról írom hazaérkezésünket követő harmadik nap hajnalán, mikoris az egész család a kislányokat is beleértve hajnali ötkor magától kelt. Szóval küzdünk az időátállással rendesen. )   Még mindig a sziget É-i részén Lovinán vagyunk. A…

A tegnapi esős nap után csodás, verőfényes reggelre ébredünk. Így a tegnapi kicsit nyomottabb hangulat után ma mindenki pozitívabban látja a világot. Tegnap kegyetlenül zuhogott, féltünk, hogy a hátralévő 6 napban végig ilyen lesz az idő. Szuper reggeli, majd a resort kertjének…

Míg a blogon az elmaradásaimat rendezem, idő közben tegnap (2013.01.08.) kaptuk a hírt, hogy 15:45 körül megszületett Mihály Léna, Barbi húgom elsőszülött lánya. A baba 63 cm-el és 3900 g-al született. Nem tudom ki hogy van vele, de szerintem egy nagybácsi kicsit pótapuka is.…

Hát igen, ez az esős évszak kérem szépen, így szakadó esőre ébredünk és fogyasztjuk el reggelinket a szálloda oldalfal nélküli magas fedeles éttermében elhelyezett bambusz bútorokon. Pár fotó a zuhogó esőben a szálloda gyönyörű trópusi kertjében a még gyönyörűbb…

1,5 óra alvás után 05:45-kor kelünk, Renato a minibusz sofőrünk a tegnap megbeszéltek szerint 06:30-kor vár minket a szálloda előtt - roppant megbízható és precíz és kedves ember, és ez az elmúlt 2 hét során szinte mindegyik általunk megismert filipinóról elmondható-. A…

…. Elindulunk tehát a minibusszal felfedezni a 11 milliós Manilát. Manila több város összeolvadásából jött létre így több arca van. A 7 órás városnéző túra alatt, amit meglepődéssel konstatáltunk, hogy a város meglepően tiszta. Első célpontunk a város fő…