09:30-as indulás, érzékeny búcsú Kalibukbuktól és a Rambutan Cottages resorttól. 3 órás autókázás után elérjük a Batud vulkán lábánál fekvő Batur tavat (Danau Batur). Szép festői táj a vulkánikus krátertó a vulkán lábánál, aminek eleinte csak a sapkája majd mi is a ködbe, ill. felhőkbe veszünk. Kb. 1000 m-en lehetünk Kintamani városában. Kicsit alpesi a feeling, a hőmérséklet vagy 10-15 fokkal a tengerparti alatt van, a helyiek kabátban, sapkában járkálnak, a felhők alacsonyan. Sajnos nincs időnk vulkán túrúra ( csak fizetett hegyi vezetővel megoldható) és a tó vidékének átfogóbb megismerésére. Rövid nézelődés után indulunk tovább Ubdba. A balin történő autózáshoz több türelem és idő kell a keskeny kanyargós utak és a nagy forgalom miatt. Ubud kedves művészváros rengeteg fafaragó és festőműhelyel, Monkey Forest-tel (Majom Park templommal és rengeteg majommal (makákó), tiszta Dzsungel Könyve), és szuper chill out bárokkal, éttermekkel. Az egyikbe mi is betelepszünk ebédelni, ilyenkor ahogy az lenni szokott első dolga mindenkinek elővenni a telefonját és a free wifire felcsatlakozva nyomás a facebookra hírek után kutatva az otthoniaktól. Vicces látvány, ahogy 10 ember fej lehajtva ül körbe egy asztalt és buzerálja egyszerre nagy egyetértésben a telefonját. Nekünk jó okunk volt erre, ugyanis Léna unokahúgom bármelyik pillanatban érkezhetett. Hát ezen a szép helyen ért minket a hír, hogy megkezdődött a szülés, szegény Barbikánk 12 órás vajúdása.

Sötétedés után indulunk tovább a 20 km –re fekvő Sanur tengerparti városába, hogy ideális szállásunkat megtalálva itt és a környéken töltsük el az utolsó 3 napot. Nem volt tervezhető az utazás ezen utolsó szakasza, így az eddigiektől eltérően lefoglalt szállás nélkül érkeztünk, ami ismét 2,5 órás szálláskeresést eredményezett. Ennyi időbe tellett, mire megtaláltuk a nyolc ember mindegykének árban és szolgáltatásokban is megfelelő szállását. De megérte, mert szuper ár-érték arányú ideiglenes otthonra leltünk az Ari Putri hotelben ( 2 nagy medence, balinéz templom szerű belső kialakítás a kertben, szép és gazdag belső kert, a folyosókon és a falakon balinéz kőfaragások, egyszóval gyönyörű. És mindezt összesen 32 USD/két ágyas szoba reggelivel. Otthon maradni drágább :D . Este 11 van mire mindenki ingerülten és fáradtan ágyba kerül. Hát igen, a szálláskeresés az egyik legfárasztóbb és legfrusztrálóbb része az utazásnak, most legalább érezhették az útitársak mennyi idegeskedéstől óvtam meg őket a többi szállás előre lefoglalásával :D .

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.