Utolsó napunkat Alonán pihenéssel töltjük, séta és ejtőzés a tengerparton, előtte behozom a lemaradásomat és megírom az elmúlt pár nap történéseit a blogra. A nyugodtabb K-i részen levő Alona Tropical Resort strandján ejtőzünk, ahova Gergőék az utolsó 3 éjszakára átcuccoltak. A parttól kissé beúszva korallszirt, jó snorkelezési lehetőségekkel, melyet váltva (mivel csak két maszkunk van) párosával ki is használunk. Sok szép tengeri csillagot és színes bohóc halat látunk (Némó). Én KisAndrissal vágok neki, úszunk egyre beljebb, mígnem itt is elérünk egy 2 napja Balicasag-on látott tenger alatti letörő sziklafalhoz.

Fél4 körül Gergővel felelevenítve a 20 évvel ezelőtt együttöltött szép kajakos éveket sit-on-top tengeri kajakot bérelve nekivágunk az óceánnak, és visszaevezünk a 2 napja látott Virgin islandnek, ami 6 km-re van Alona Beach-től. 1 órás kedélyes evezés és önfeledt beszélgetés után érünk vissza a paradicsomba ( you know… ). A szigeten nincs épület, csak növényzet és pálmafák, körbesétálni kb. 15 perc. Ezt meg is tesszük, közben sajnos elered az eső és felerősödik a szél, kicsit gondolkodóba esünk a visszaindulás, ill. átkelés megkezdését illetően, végül az indulás mellett döntünk, ugyanis legrosszabb esetben az erős szél és a hullámverés vissza a szigetre fog hozni minket. Jól haladunk az erős oldalszélben, a meleg tendervizet fújja át rajtunk a szél, a hullámok néha átcsapnak rajtunk, zuhog az eső, de szuper meleg van, evezéshez pont ideális idő. Eltökéltségünktől megijed a vihar és alábbhagy, már feszített vízen és sötétedésre érünk vissza a bázisra. Este közös búcsúvacsora a tengerparti homokba tett fákják mellett. Búcsú Panglaótól, és Gergő-Krisztától, ők ugyanis egy nappal később jönnek csak utánunk Manilába, amikor meg már mi nem leszünk ott. Vacsi után még egy jófajta masszázs

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.